Fredag

Känns verkligen så häääääääär skönt att det är fredag! Och att jag har varit duktig och sprungit och sen avslutat med att äta godis. Det är äkta glädje det! (godiset alltså). Den här veckan har verkligen kännts jättejobbig! Med engelskaprov och massa plugg.. och har ju fortfarande massa.
Och japp det var en bild på mitt godis bara för att ;)
Och imorgon så händer det! The big thing som jag har velat i evigheter. Det är helt sjukt så fort jag tänker på det blir jag alldeles panikslagen inombords och måste skrika. Så här är det, imorgon kommer jag dö, på riktigt asså, helt på riktigt. Imorgon kommer jag få se Dead By April live i stan. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0