Jag skrev mitt namn i vattnet så du vet vart jag finns

Jag skulle vilja ha en smart människa i garderoben som jag skulle kunna ta fram när jag behövde svar på nåt. Som om det är en myt att man blir tjock på godis. Eller vilket gymnasium jag ska välja och vad sirap är gjort av. Eller vad man ska göra när sötaste killen man vet går för nära en så man håller på att ramla ner från trottoarkanten.
Annars så var helgen awesome, bästa på länge. Började med att se The Blind Side för andra gången med några trevliga människor. Så fin film, man vill bara krama Mike. Sen på lördagen åt jag för många kakor och cupcakes och sov över med fina vänner. Annars så rensade jag ut hela rummet inför husvisningen och har inga som helst planer på att ställa tillbaka nåt. 


Kommentarer
Malin-My

Gillar bilden starkt!

Svar: Tack :) fin blogg!
somethinglikeu.blogg.se

2013-02-01 @ 22:08:11
URL: http://livetinarnia.blogg.se
Carina

Fint skrivet, jättefint foto!

Svar: Tack, och desamma jättefina bilder verkligen :)
somethinglikeu.blogg.se

2013-02-01 @ 23:12:38
URL: http://viltovackert.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0