En lögn blir lätt en sanning när den kommer innifrån

(hipsterbild)

Vill: bli snygg

Ska: sova och aldrig vakna

Har: ätit lussebulle

Är: trött och har ont i huvudet

Drömmer om: att nånting ska hända

Längtar till: jag fyller 18 för då kanske jag inte ser ut som 14 längre

Fasar inför: att bli vuxen och behöva sitta ensam i en lägenhet med fula tapeter

Idag: har jag nästan gråtit till Nasses stora film

Imorgon: börjar skolan

Igår: hände ingeting

Nu: lyssnar jag på Petroleum 

Vill höra: 30 Seconds to Mars i Stockholm i juni (<3)

Vill vara: mig själv fast i en bättre version

Arg på: allt för mycket

Rädd för: att gå ut gymnasiet och inte veta vad jag ska göra

Nyfiken på: nånting jag inte sett

Bästa: som finns är att baka, och skriva

Värsta: är att vara ensam ofrivilligt

Lycka: borde vara att leva

Ogillar: människors beteenden istället för att säga människor

Hatar: våren och te

Äter: helst inte

Sover: för lite

Dansar: när ingen bryr sig

Lever: antar jag

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0