Lever för stunden

Finns ingen bättre årstid är hösten. Och att gå ute på kvällen, när det är mörkt och kallt och ligger gula löv överallt, det är vackert. Just nu går jag bara runt och njuter och tänker fortsätta med det tills december är slut.
 
Jag tror inte ett dugg på horoskop och att det skulle funka, det är ju inte direkt särskilt personligt, hur många finns det inte som har vattumannen liksom? Och hur tar de reda på dom? Nånting med stjärnorna, låter troligt och bra. Men idag när jag läste det stämde det exakt, precis de tankarna som hela tiden går i mitt huvud och hur jag skulle göra. Sånt är läskigt. Fast vill ändå inte tro på det, den där vägen som har öppnat sig är bara skit. Den kommer inte leda någonstans, det kommer i och för sig den andra inte heller göra så det är väl bättre och fokusera på den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0