Vi har väntat här i regnet på nånting som inte händer och som aldrig kommer hända

Lyssnar på Adept och nästangråter över min skoluppgift. Dom säger att man får lättare att tänka om man motionerar, det funkar inte. Ska skriva en uppsats om Kinas pressfrihet på engelska, för att göra det lite värre ska den presenteras muntligt sen. För det första så bryr jag mig inte om Kinas tidningar, visst det är jättehemskt att de har censur och allt det där fine men det intresserar inte mig just nu. För det andra kan jag inte engelska, det tar ungefär en timme för mig att skriva en mening. Först hitta information sen planera ut hur jag ska skriva, sen hitta de rätta engelska orden och forma dem till en mening. Göra om meningen ett antal gånger för jag vet inte hur jag skriva och sen är det dags för nästa. Ska slänga datorn i närmaste papperskorg och tvinga Reinfeldt att utrota engelska språket från Sverige. Och Kinas censur. Nä men lite facebook på det där kanske. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0