Yes

Vad gör man om huvudet är fullt av massa tankar som man vill skriva ner och få ut men inte vet vad man ska skriva?
Som när saker händer gång på gång och man vet alltid vad som ska hända men ändå så står man kvar, eller wtf vet inte vad jag ska säga. Det är saker man inte förstår nånting av iallafall och undrar varför de är som de är. Men det kanske är så att saker är menade att hända. Och personer. Fast det kan ändå inte stämma.
Ibland tror jag att jag borde söka hjälp, för jag gör så konstiga saker hela tiden. Hela jag är konstig, helt knäpp och dum också. Förstör mer än vad jag bygger upp. Ja ibland kan jag ju få lite hjälp med förstöringen men det är ändå jag som startar den.
Har lyssnat på vissa låtar på Kents nya skiva också. Bara sådär ville säga det liksom. Speciellt Ruta 1 och Beredd på allt tycker jag är bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0