Kvar

"Du ser verkligen exakt likadan ut! Inte förändrat dig någonting"
Du ser inte? Du ser inte att jag har vuxit flera meter? Har bytt stil, liv, kompisar, fått ett nytt liv! Upplevt så många fler saker, bättre saker än jag nånsin skulle kunnat gjort förut! Lärt känna nya personer, fått andra upplevelser, andra tankar. Och det märks inte?
För jag kommer alltid ha kvar samma stämpel, alltid vara kvar på samma plats, nånting som en gång varit kan inte förändras. Och de som vet om det kan inte göra nåt åt det för dom var bara med om rykten och fördomar. Det var det enda dom hörde. Dom fick aldrig chansen. Att lära känna mig.


Kommentarer
cilla

fin blogg! :D



vill du följas via bloglovin? :D

2012-05-19 @ 22:21:53
URL: http://cillaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0