Coola grejer

Om jag skulle få välja på att få antingen en Iphone 4s eller dr. Martens kängor skulle jag välja skorna direkt utan tvekan. Och skulle jag få välja på en Ipad blabla elr varför inte en Iphone där också och svart läppstift skulle jag GARANTERAT välja läppstiftet.
Skulle jag få det skulle jag kunna dö lyckligt. Och skulle jag flytta långtifrån eller födas på nytt skulle jag bli emo. Livet skulle va så mycket coolare då. Med svart läppstift.
Och sen så vill jag bara berätta om det här underbara vädret vi har!
Det här underbara vädret som får mig att se överkörd ut och mina som undrar om dom antingen borde köra mig till akuten eller psyket. Japp underbara pollen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0