Melodifestivalen

Okej melodifestivalen igår! Och Loreen var ju den som vann. Förvånande? Otroligt! Hela Sverige är i chock den största skrällen någonsin... Eller inte ;) Loreen har ju vart favorittippad ända sen första deltävlingen så det var ingen överraskning direkt. Det var ju det alla hade sagt att det skulle stå mellan Loreen och Danny. Och gjorde det det? Japp.. Precis som förra året när alla sa att Eric Saade skulle vinna och Danny skulle komma tvåa igen, så blev det ju också! Hahah stackars Danny!
Men iaf, jag tycker hon är bra, riktigt häftig låt och hon har så sjukt bra röst! Men annars så var ju mina favoriter David Lindgren (som förövrigt som 4:a tror jag) och så Dead by april såklart! Men det beror ju på att dom är mina största idoler så vem kan va bättre liksom..:)
Men jag tror på Loreen i Eurovision så HEJAA!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0