Tröjan du hatar

Så himla skön sång!! Inte så här gråt gråt, min kille/tjej har dumpat mig, gråt lite till, sorglig text, Melissa Horn, allt är så hemskt osv, det är liksom shit va skönt att det är över! Det är så man vill känna, jag kunde dö för dig, nu är du död för mig! Inte det har gått så många år men har kvar såret fortfarande. Haha man blir glad av låten iallafall och tycker den förmedlar budskapet riktigt bra!

Okej, äntligen slipper jag allt ditt tjat 
Och pastan du lagade var katastrof 
Så ha det bra, vi hörs, vi ses, i dina drömmar 
Vill tacka för tiden vi haft 
Men fuck allt du sagt 
Att du vart i min famn varje natt gör mig kall 
Den brinnande bilden av oss den håller mig varm




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0