Jag tror tiden tror att jag har rymt

När vaknade du imorse?
tio över sju.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Nånting om att det var skönt att det inte var skola och jag inte skulle väcka mina syskon förmodligen.

Har någon ringt dig imorse? Vem och vad sa ni?

Nä vem skulle ringa mig?

Vilket humör är du på?

Typ göm mig nånstans och glöm bort att jag finns.

Har du ont någonstans?
Nej faktiskt inte, kanske i mitt finger om jag tänker efter.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Nougatbrownisen jag åt idag, shit måste komma på recept på såna eller nåt.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Idag på second hand när jag köpte vinterkängor för 150 spänn, dom var så fina så jag var tvungen.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook antar jag, sen bloglovin.

Vad ska du göra ikväll?
Sovaaaaaa. Och måla naglarna.

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Om vi tänker nu eftersom jag glömt bort vad jag satte på imorse var det Magnus Uggla med Varning på stan. Thehe.

Vad tycker du om din blogg?

Jag tycker om den, så det är ju bra om ingen annan gör det. Fast lite ful är den allt.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Var med fin vän och andra människor och kollade på film.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Om jag lyckas ta fram naturkunskapspapprena och börja plugga ska jag ge mig själv en stor klapp på axeln.

När fotade något senast, och vad?
Mina nya skor i webbkameran för mobilen var död, hehe.

Vad oroar du dig för?
Finns allt för mycket att oroa sig för men grejen är att jag har någon slags off-knapp på så jag bryr mig inte ett skit. "Oj kommer hela världen gå under och det kommer regna döda ufon imorgon från himlen om jag gör sådär? Jaha." Fast egentligen borde jag oroa mig för att jag inte oroar mig för det är nog då man behöver det.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Luftiga luften.

Vad har du på dig idag?
Svarta jeans, svart collegetröja och vita strumpor. Jag är alldeles för kreativ.

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0