Tror du att det finns nåt okänt därute som mirakulöst blev oupptäckt

Igår firade jag och bloggen 1 år, grattis till oss och en kaka på det. Första bloggen som jag behållit dessutom och skrivit mer än i bästa fall ett inlägg på. Även om jag kanske inte skriver ett inlägg 3 gånger per dag och berättar om mina middagar så tycker jag jättemycket om den och det finns så sjukt mycket som jag skulle vilja skriva men inte gör. Så det blir som en dagbok och en fin vän även om mer än hälften inte står här. Såklart är det hemskt att gå tillbaka och se vad man skrivet tidigare för då är risken stor att jag skulle radera allt efter jag hade arkiverat det i töntfacket. 
(old pic baby)

Sen så en annan trevlig grej som hände igår var att jag var och såg melodifestivalfinalen. Inte så att jag satt längst fram och riskerade att bli brännskadad men satt på läktaren, och det coolaste som var där eftersom Caroline af Ugglas inte gick till final var att arenan var ENORM. Som att man tänker sig en stor arena och sen åker upp 100 meter i luften och kollar ner, så stor var den. Är inte ens säker på om dom hade byggt upp en miniatyrvärld därnere med små artister som sprang runt eller om det var inspelning på riktigt. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0