Sammanfattning tvåtusentolv

Har letat efter en sån här årsammanfattning så här kommer en från niotillfem

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Det gör man väl alltid men för att ta ett exempel så bodde jag utan min familj i 10 dagar på sommarlovet. Kan väl säga att det mesta jag gjorde var att åka tunnelbana, må dåligt, dricka kaffe från kaffeautomaten på sommarjobbet och sova på mormors soffa.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa faktist, fick en liten bebis för nån månad sen. Sötaste unge jag sett.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, var på en begravning och grät men det var en avlägsen släkting.

Vilka länder besökte du?
Inga alls om det inte räknas att åka kryssningsfartyg till Åland.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Klart det är, kan inte säga att jag inte hade nåt 2012 för det fanns både bra och dåliga stunder. Men saknar mer bra stunder kanske.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
22 juli, även om det sög i efterhand så var det då jag blev tillsammans med mitt ex.

Vad var din största framgång 2012?
Tror inte det fanns någon, eller jo fick A på två radiouppgifter så det var väl fint.

Största misstaget?
Känns som jag bara gör misstag ibland.

Bästa köpet?
Köpte inget sådär revolterande under 2012, det var nog mer under 2011.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Få höra Jag älskar dig från någon jag tyckte om.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Har börjat lyssna på många olika band jag aldrig lyssnat på förut under det här året så svårt att välja ut nån. Men för att säga en så har 30 Seconds to Mars varit med mig genom mycket.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, när jag tänker tillbaka så känns det mer som ledsnare men blir svårt om jag ska jämföra med andra år.

Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer saker.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat mindre på folk.

Blev du kär i år?
Skulle kunna säga att jag var kär hela året mer eller mindre till september, efter det var jag bara tom.

Favoritprogram på TV?
Åh Hela Sverige bakar.

Bästa boken du läste i år?
Alla med Sarah Dessen, underbar författare.

Största musikaliska upptäckten?
En låt som jag älskar är Kent med Beredd på allt

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Fick 3 rosor i skolan (alla hjärtans dag) och åt pasta till middag. Fick inget speciellt och kan inte minnas att det var varken en bra eller dålig födelsedag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att inte ha mått dåligt antar jag, kan inte komma på nåt konkret.

Vad fick dig att må bra?
Vara med fina människor, lyssna på musik, ha honom som brydde sig och baka. Inget speciellt.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha Ryan Gosling.

Vem saknade du?
Farmor.

De bästa nya människorna du träffade?
De som jag lärde känna under året var alla bra. Nästan.

Mest stolt över?
Blir så sjukt glad om jag lyckas göra något bra för någon annan, komma med bra råd, trösta och bara lyssna, hjälpte en tant med väskan uppför en trappa, inget speciellt men hon blev glad. Vågade också göra saker jag aldrig gjort förut, känner inte att jag behöver nämna det här men jag blev glad över det.

Högsta önskan just nu?
Göra något av mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0