Jag är vackrare än dig när du blundar

10 saker jag tycker om
* Kaffe
* Ord och meningar
* Second Hand
* Sjunga utan att nån hör
* Havet
* Fina platser i Stockholm
* Strumpbyxor
* Bara gå och gå utan något mål
* Röda löv
* Dom människorna jag tycker om
9 saker jag tycker mindre om
* Våren
* Att shoppa
* Volleyboll
* Att bada
* Facebook
* Människor som förstör
* Att vara kär
* Se mig själv på kort
* Folk som sviker
 
8 bloggar jag läser
* MadebyMary
* Nannajohansson
* Merlangtanankarlek
* Passionforbaking
* Emilydahl
* Niotillfem
* Afapel
* Lindalomelino
7 saker jag vill göra i framtiden
* Skriva en bok
* Resa till alla ställen jag nånsin velat
* Få barn
* Hoppa fallskärm
* Bo i ett hus så långt upp i Norrland man kan komma
* Utbilda mig till mitt drömyrke
* Segla i nån stads skärgård
 
6 saker jag är rädd för
* Att tappa kontrollen
* Fiskar
* Åska och blixt
* Skräckfilm
* Att bli instängd i ett museum
* Gå hem sent på kvällen
5 platser jag tycker om att vara
* I mitt rum trots att det är fult
* Alla platser som är vid havet
* Hos mormor
* Våran altan
* Dom ställena man bara ser en gång men är så fina för stunden
 
4 ställen jag vart på
* Sorsele
* Fårö
* Håverud
* Mo i rana
 
3 saker jag ser fram emot
* Ta studenten
* Flytta hemifrån
* Tills efter sommaren
2 bra filmer
* En oväntad vänskap
* G som i gemenskap
 
1 bra låt
Linkin Park - Numb
 
Lista från nån blogg, sett den på flera
 


Kommentarer
Sandra Leone

Vilken mysig lista!

Svar: Tack!
somethinglikeu.blogg.se

2013-04-02 @ 11:22:19
URL: http://lingers.blogg.se/
Fanny

Härliga påskbilder :)

Svar: Tack :)
somethinglikeu.blogg.se

2013-04-12 @ 19:46:04
URL: http://komigenfanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0