Födelsedag

Idag fyller min kära lillasyster 8 år, jag firade det med att baka tårta. Min syster är mjölk och äggallergisk så gjorde tårta av sockerkaksbotten med bakpulver och sojamjölk, jordgubbssylt i mellan och sojagrädde över, hon blev glad iallafall och åt tre bitar. Men sen när jag skulle göra tårta till oss andra gick det väl inte riktigt som jag tänkt mig, botten blev inget och ha så inproviserade väl lite. Så resultatet blev inte det finaste men smakade gott. Annars blev det en bra födelsedag enligt henne, med typiska tjejpresenter, saft och för lite sömn natten innan. 
 
 
 


Kommentarer
Emma ❀ My Inspiration

Mmmm.. Daim är en favorit här hemma, oavsett bakverk ;)

2012-09-28 @ 22:56:52
URL: http://myinspiration.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0