Mitt instagramliv

Jag tycker om instagram, det finns flera fördelar med den. För det första lägger jag upp bilder där för att det är kul och jag kan lägga upp en bild på mig själv där utan att behöva skämmas alltför mycket. Dessutom blir bilderna så mycket finare när man både kan beskära dem, göra dom suddiga och lägga på ett filter, man behöver inte ens se vad det är på dem. Och man kan visa instagramvärlden att man har ett roligt och intressant liv när man lägger upp en bild på ett träd. 
Och hashtagsen är ju väldigt behändiga och bra för att få så många likes och followers som möjligt och se populär ut som till exempel #instacat, #instagreycat, #instakatt, #väldigtsötochintefulkatt #cutecatwhoisgreyandisverycute. Nä men då har det gått för långt, och när det kommer till #instagramdotcom, #tagsforlikes, #instaforum, #instagramlikesdotcom you name it. Ska inte uttala mig om dom, vill bara spy på dom i allafall. Men helt ärligt det är bara pinsamt, skriv #kattsomliggeriensoffaellervaddetärochärlitegråförattdenärisvartvitt men när det kommer till #instagramdotcom har man tappat greppet om hela bilden och vet inte vad den gör där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0