Tio sanningar om mig

* Jag är rädd för stora äckliga utrymmen med gamla saker och vaxdockor, alltså jag är rädd för museum.

* Jag har jättestora komplex för min kropp och hatar att t.ex bada

* Jag vill nångång skriva en bok och har två halvfärdiga nånstans på mitt rum

* Jag har en allvarlig fobi för sprutor sen kanske 2 år tillbaka och oroar mig ständigt för att jag måste ta spruta nångång mer i mitt liv

* Jag tycker jättemycket om att sjunga men klarar inte av att göra det om nån annan hör på

* Jag hatar romantik och allt vad det innebär att vara romantisk och att folk ska göra sig till för en, en av mina värsta mardrömmar skulle va om en kille skulle bjuda ut mig på nån romantisk middag elr ge nån romantisk present.. Jag tycker då även att alla hjärtans dag är den mest onödiga "högtid" som finns

* Jag är jättedålig på att fullfölja projekt och det finns alltid massa som jag vill göra men gör inte för jag orkar inte och bryr mig inte heller

* Jag älskar smågodis och kakor plus att baka dom, elr ja inte baka godiset

* Jag får panik när jag simmar för jag är jätterädd för fiskar

* Jag gillar inte djur men har under hela min uppväxt försökt göra det




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0