Stockholm

Idag var jag in the big city Stockholm. Alltid lika trevligt att vara där.. spec när hela stan är förstörd.. Nejdå men det är jättekul att vara där om man bortser från den där lilla detaljen då.
Hur ska man kunna sammanfatta dagen då.. Först Armémuseet med klassen, sen stan med två kompisar. Blev kär i alla shorts och skjortor på Beyond Retro och bestämde mig för att köpa bröllopsklänning där när jag gifter mig, märkte att en del män brukar säga förlåt till okända tjejer med munnen en halv centimeter från deras kind när de "råkar" peta en med kryckan på tån, börjar halvt gråta på Cubus när den minsta storleken på jeans är för stor och sen känner lyckan när det finns en storlek mindre fast 100 kr dyrare. Men det är sånt som händer i storstan.
Tyvärr så kom inte min blivande bröllopsklänning med på bild men det beror ju på hur passande man tycker det är att gifta sig i en mörkgrönblommig kort sommarklänning men :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0