Skaffat blogg då..

Jaha då har jag skaffat blogg... jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om här.. jag antar att jag bara ville ha för att skriva nånting om jag nångång skulle komma på nåt att skriva. Vilket brukar hända ibland att jag får lite konstiga tankar men aja:)
Det är ju det att egentligen har jag ingen anledning att skaffa blogg eftersom jag har inget att skriva om.. jag är inte intresserad av nåt spec, inte mode, inte virkning, inte göra halsband, jag kan inget, inte dansa, inte sticka ingeting om nåt roligt att berätta. Och jag är framför allt inte intresserad av nåt speciellt. Shit vad kul jag låter I know xD Men nånting kommer man väl komma på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0