Är det nån som väntar som kanske väntar på mig

Ibland känner man sig lite för bra när man tar tag i dom där sakerna man borde och bryr sig om det man inte gör annars, som att städa rummet eller komma på att man borde köpa hårinpackning. Tycker verkligen att ibland vore det bättre om mobilen och datorn inte fanns och förstörde tiden. Bättre om man läste böcker och spelade munspel istället. 
Och idag när jag åkte tåget med två syskon var det nog det mest obekväma jag varit med om på länge. Satt tillsammans med dom och en äldre kvinna med två stora resväskor och en kille i kostym i kanske 25-årsåldern. Skrattade jag åt min bror log tanten mot mig, frågade jag honom något skakade killen på huvudet och ville svara, rörde jag på mig tittade båda två. Ingen av oss kände varandra ändå var det som att det var en tyst bubbla runt oss. Visste inte vad jag skulle göra. 


Kommentarer
Lisa - Kreativ bakning ♥

sv: Vad roligt att läsa att det funkar :) Hoppas att det blir lika bra för mig när mitt hår vant sig! Kram

2012-12-29 @ 16:07:37
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0