Its a mystery why I can't stop thinking of you

Jag fattar inte hur dom lyckas!! Alltid lyckas Dead By April ha gjort en låt för exakt hur jag känner.. Är en sån känsla att lyssna på spotify och sen så kommer Mystery och jag börjar gråta för att allt det dom sjunger är så sant!! <3
Thought it’d be easy, now it’s getting critical
You’re out of my life now, it’s unbelievable
The more things change they stay the same

Thought I could take it but I am unable
It’s too much to handle
It isn’t over until it’s over

Got the heart of an ox, got the skin of a dragon
I’m a fighter, always standing up
Now the weakness talks
I’m on my knees, and I’m about to drop

It’s a mystery why I can’t stop thinking of you
Mystery, how everything circles around you
In my mind, I’m doing all in my power to get free
In my mind, I promised myself ’till this day I’d be
But it’s a mystery
-

Jag hatar dig så mycket att jag älskar dig. Och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig. Och jag hatar att jag älskar dig. Men samtidigt så älskar jag det. Och jag hatar att du alltid finns där. Och jag hatar att du alltid finns där. Osv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0