Filmer man måste se

Japp jag har luckor i min barndom och är inte helt utvecklad, om man ska tro mina vänner och resten av världen. Jag har aldrig sett Harry Potter. Haha wow årets avslöjande, ne men allvarligt jag orkar inte se såna där filmer som man verkligen måste se. Så varför jag aldrig har sett Harry Potter är dels för jag inte fick se den när jag var liten och sen så när jag blev äldre så ville jag inte se den bara av protest. Precis som Twilight, det tog flera år innan jag ens såg 1:an och det är också den enda jag har sett och det gör jag liksom bara för att. Bara för att vara lite annorlunda och inte behöva gå med i strömmen av dom där filmerna man verkligen måste se.

Hunger games är ju också en såndär film man bara måste se och som man kommer bli hatad hela livet om man inte ser, typ och då såg jag den! Jag såg den faktist på bio några veckor efter den hade haft premiär, wow liksom. Och så var det den absolut sämsta film jag nånsin sett med dom där förväntingarna på den.. den rent ut sagt sög!! Förstår inte överhuvudtaget grejen med den!
"Den är så bra, skulle kunna se den 10000 gånger till!" den var sämst, jag satt verkligen där på ALLVAR och tänkte, nu går jag, nu går jag, nu går jag, hade jag sett den hemma hade jag kastat ut tv:n genom fönstret.
"Den är så fin!" Vadå fin? Ja tycker man om att bli psykad ute i en skog och meningen är att man ska bli dödad är fint så visst.
"Den är så romantisk och Peeta är så underbar!" Den är facking inte romantisk över huvudtaget, grottscenen visst, den varade i ungefär 5 min och hon fejkade hela skiten för att tvsnubbarna ville det, och Peeta är skitful och värsta bitchen, tjejen också förövrigt.
Så sorry men Hunger Games suger!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0